Tuesday, November 22, 2005

KEMAHIRAN BERFIKIR




10 comments:

Aisyah said...

salam

cikgu, syabar atas tulisan blog ini,saya harap cikgu dapat sudahkan hasil tulisan cikgu agar maklumat dapat dikongsi bersama

bella said...

salam,ckgu...
sy ingin m'ngetahui lbh lnjt lg m'ngenai kmhrn b'fkr scr kreatif dlm pndkn.Sy b'hrp ckgu dpt m'bntu sy..
trm ksh..

Shelley said...

blog cikgu telah banyak membantu dalam kerangka konsep tesis saya. saya berharap cikgu dapat berkongsi lagi maklumat tentang KBKK dan bidang-bidang berkenaannya. terima kasih! ^^

NorRa2009 said...

terima kasih kerana entri ini banyak membantu saya dalam menyelesaikan tugasan pengajian. Selamat Maju Jaya.

Nohiza Mohd Noor said...

Cikgu, terimakasih diatas huraian jelas cikgu tentang kemahira berfikir yang mana ianya banyak membantu saya dalam sessi tutorial saya.

hj rostam said...

Terima kasih. KBKK ini perlu berada dalam setiap pengaran guru-guru kita....
Proses menyebatikannya perlu kepada kaedah yang lebih kepada praktikummmm..macam mana nak sebatikan ke dalam pemikiran dan guru itu sendiri... dari tinjau saya...di sekolah tempat saya, rata-rata guru tidak faham konsep penyebatian KBKK termasuk saya sendiri....Cuba fikir-fikirkan

Kaunselor Pelajar said...

Terima kasih banyak di atas bahan ini.

AGUS ISKANDAR said...

Ijing Mengutip bahan ajar Cikgu,
terimakasih

jiayouHanif said...

adakah maksud daya pentaakulan bermaksud daya berfikir..???
answer pls....
n follow my blog thank...

Hafiza Hafinas said...

terima kasih cikgu....